EMT Seminer – Marka Yönetimi

EMT Seminer - Marka YönetimiKoç Üniversitesi ev sahipliğinde 23 Kasım 2012 Cuma günü düzenlenen seminere dair ayrıntılı bilgi;

Konuşmacılar:

Seray Akyıldırım
Coca Cola İçecek Grup Ürün Müdürü

Meltem Ersöz
Avea Pazarlama İletişimi Direktörü

Tuna Tiryakioğlu
C-Section Dijital Reklam Ajansı Genel Koordinatörü

Yasemin Özaydınlı
Unilever Pazarlama Direktörü

Rüzgar Mira Okan
Kişisel Marka ve İmaj Danışmanı

Not:
*Seminerimiz ücretsizdir.
*Seminer bitiminde, katılıma dair sertifika verilecektir.
*Kayıt için isim, soyisim ve okul bilgilerinizle beraber seminer@emt.org.tr adresine mail atmanız yeterli olacaktır.

—–

Endüstri Mühendisliği Toplulukları Birliği (EMT) bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Seminer Projesi, bu yılki ilk semineri “Marka Yönetimi” ile 23 Kasım 2012 Cuma günü Koç Üniversitesi’nde başlıyor…

Endüstri Mühendisliği Toplulukları Birliği (EMT), Türkiye çapında önde gelen 15 üniversitenin Endüstri Mühendisliği Topluluklarının üye olduğu bir birliktir. EMT, Türkiye’de faaliyet gösteren Endüstri Mühendisliği kulüplerini ve topluluklarını aynı çatı altında toplayarak etkin iletişime, bilgi paylaşımına ve ortak gelişime zemin hazırlamayı hedefliyor ve birlik, Türkiye’de Endüstri Mühendisliği ile ilgili tüzel kişiliğe sahip ilk ve tek kuruluş olma özelliğini taşıyor. EMT bünyesinde faaliyet gösteren Seminer Projesi ise, üniversite ve yüksek lisans öğrencilerinin güncel bir konuyla sektörler ve şirket içi birimler hakkında daha detaylı bilgiye ulaşmalarını, birçok sektör ve şirketten konuşmacıların katılımıyla kendilerini geliştirebilecekleri bir ortam oluşturmayı hedefliyor.

Seminer Projesi, geçmişten gelen organizasyon yapma tecrübesi ve Türkiye’nin önde gelen 15 üye üniversitesinin desteğiyle, bu yılki ilk seminerinde Türkiye’nin seçkin üniversitelerinden 300 öğrenciyi, bölüm ve sınıf ayrımı yapmaksızın alanlarında uzman eğitimciler ve konuşmacılarla buluşturmayı ve gelişimlerine katkı sağlamayı hedefliyor. EMT üyesi üniversitelerin yanında Türkiye’deki diğer tüm üniversite öğrencilerinin de katılabileceği ilk seminer Marka Yönetimi ana başlığı altında “Nasıl Marka Olunur?”, “Markalaşmada Rekabet” ve “Dijital Mecralarda Marka Yönetimi” konularıyla gerçekleşecek ve bunların yanında bir de “Kendi Markanı Nasıl Oluşturursun?” başlığıyla kişisel gelişim eğitimi düzenleniyor olacak.